One holds one's breath
One holds one's breath
One holds one's breath
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Pokaż twarz

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
kruliks_eye




Nazwisko : Jules
Imię/pseudonim : A
Wiek : 21
Broń : x
Wygląd : x
Fabularnie : x
Liczba postów : 1

Pokaż twarz Empty
PisanieTemat: Pokaż twarz   Pokaż twarz EmptyPon Gru 02, 2013 8:02 am

Dzień dobry!

Nie jestem z tego świata, o "grze wyobraźni" wiem tyle, ile udało mi się przeczytać, dopytać, przejrzeć. Jestem tutaj z innego powodu - chcę Was sportretować.

Was, czyli użytkowników forów PBF. Tworzących nowe światy, wcielających się w postacie, grających za pomocą słów. Napisanie tutaj jest najlepszym sposobem, by do Was dotrzeć.

To nie jest mój pierwszy projekt tego typu. Studiuję, pracuję jako fotografka. Zainteresowanym osobom chętnie przedstawię portfolio i szczegóły.

Moglibyście podpowiedzieć mi, jak inaczej trafić do graczy? (zorganizowane spotkania, zjazdy?)

Zapraszam, zachęcam - absolutnie wszystkich.

→ kontakt: PM/kucnerdominika@gmail.com
Powrót do góry Go down
Aishele

Aishele


Nazwisko : zapomniane
Imię/pseudonim : Aishele
Wiek : 16
Broń : Kuszący głos, zwodniczy śpiew, diabelsko silny uchwyt kruchych na pozór dłoni.
Wygląd : Białowłosa, chuda, blada jak topielica. Ma wiecznie podkrążone oczy koloru brudnej wody. Nosi się po królewsku - w złotej koronie i sukni wyszywanej drobnymi koralikami - choć, jako żywo, królewny o tym imieniu kraina ta nigdy nie znała. Zawsze bosa, zostawia za sobą mokre ślady stóp. Jej włosy też wiecznie ociekają wodą. Jej ciało pachnie trochę jak świeży zielony tatarak, trochę jak muł z dna jeziora, trochę jak sierpniowa noc nad stawem.
Fabularnie : wolna
Liczba postów : 3

Pokaż twarz Empty
PisanieTemat: Re: Pokaż twarz   Pokaż twarz EmptyPią Lut 07, 2014 11:45 pm